Az Esportközpont 2022-ben nyílik meg.
Esport versenyek ad otthont az esport központban.
A Lan játékszervereket 2022-ig telepítik.
Az 1990-es évek közepén-végén a Counter-Strike, a StarCraft és a Quake is elkezdte meghódítani az országot (persze van még sok más is, de nem az a célunk, hogy mindet felsoroljuk). Ezúttal a játékosok a modern internetkávézó előfutára – a helyi hálózat vagy játékklub. 1990 és 2000 között megjelentek az 56 kbps-os (tárcsázós) modemek, amelyek sajnos lehetővé tették a versenyszerű játékra nem igazán alkalmas Internet elérését. Ezalatt folytatódott a személyi számítógépek terjeszkedése, piacra kerültek a 3D-s gyorsítókártyák, és a magyar közösség erős vásárlónak bizonyult.
A játék olyan gyorsan változik, hogy szinte minden évben fontolóra veheti több tárhely, RAM vagy akár grafikus kártya vásárlását. Az igazi áttörés a 2000-es évek elején következett be, amikor az internetszolgáltatók kijöttek első ADSL-csomagjaikkal. A hazai játékosok ekkor vehetnek részt a nagyvilág vérkeringésében. Természetesen a kultúrházban nevelkedett játékosoknak virtuális megfelelőre van szükségük, és így jönnek létre az olyan hír- és fórumoldalak, mint az Mportal.hu. Ehhez az oldalhoz kapcsolódott minden akkori játékos, és természetesen az angolul beszélők is találhattak információkat külföldről. Ahogy a hangsúly a CPL-re és más nemzetközi eseményekre kerül, úgy növekszik az igény a hazai csapatok részvételére is.