Oldal kiválasztása

[ad_1]

Az esport a szórakoztatás egyik legnagyobb trendje. Mindenki részese akar lenni. A világ legsikeresebb kreatív cégeinek vezetésével a legnépszerűbb videojátékok versenyeit világszínvonalú arénákban rendezik, milliók nézik, és globális márkák támogatják. Mindazonáltal annak ellenére, hogy az esport a videojáték-ipar fontos részét képezi, magának az iparágnak még nem kellett ezeket a saját fogalmaival magyaráznia. Mostanáig.

A világ minden tájáról származó szakmai szövetségek és nagy videojáték-cégek képviselői együttműködtek egy útmutató létrehozásában, amely mindent tartalmaz, amit a videojáték-versenyek jelenségéről tudni kell. Az Útmutatót letöltheti az oldalsó űrlap kitöltésével (alul mobilon).

Bár a videojáték-ipar a fennállásának ötödik évtizedébe lép, és az emberek már majdnem ilyen régóta versenyszerűen játszanak videojátékokkal, az esport szektor még mindig a fejlődés korai szakaszában van. Ennek köszönhetően nagyon gyors ütemben terjeszkedik, óriási lehetőségeket biztosítva a munkahelyteremtésre, a gazdasági növekedésre, a turizmusra, az oktatásra, a digitális készségek fejlesztésére.

„Ez az átfogó útmutató felvázolja az esport növekedését és demográfiai jellemzőit, ugyanakkor felvázolja a munkahelyteremtés, az oktatás/digitális készségek és a gazdasági növekedés jelentős lehetőségeit helyi és nemzetközi szinten egyaránt. Fontos, hogy hangsúlyozza az esport iparág elkötelezettségét a felelősségteljes játékmenet, a játékosok jóléte, a sokszínűség és a fair play elvei iránt.” Alberto Guerrero, a Riot Games Esports, Europe & MENA igazgatója és az ISFE Esports társelnöke.

Az e-sport fenomenális térnyerése egy példa arra, hogy a videojáték-ipar hogyan alkalmazkodott a technológia fejlődéséhez – az otthoni többjátékos játéktól az interneten keresztüli világméretű, valós idejű versenyjátékig, amelyet a nagy sebességű szélessáv és a digitális technológia bevezetése tesz lehetővé. streaming platformok.

Az Útmutató ezeket és más témákat tárja fel, és megpróbál választ adni olyan fontos kérdésekre, mint például:

  • Mik azok az esportok?
  • Mitől lesz egy videojáték sikeres esport cím?
  • Kik alkotják az esport szektort?
  • Hogyan oszlik meg az esport a világon?
  • Milyen gazdasági és társadalmi hatásai vannak az esportnak?
  • Milyen lehetőségeket kínálnak?
  • Hogyan fejleszthető a szektor a lehető leghatékonyabban?

Az ISFE Esports ezt az útmutatót az Entertainment Software Association (USA), a Kanadai Entertainment Software Association, az Interactive Games and Entertainment Association (Ausztrália és Új-Zéland), valamint az Interactive Software Federation of Europe együttműködésével hozta létre.

Töltsd le most ingyen az Esports útmutatót az oldalsó űrlap kitöltésével (alul mobilon)!

[ad_2]