Oldal kiválasztása


Ha lemaradt volna az Esports BAR idei kiadásáról, a világ vezető B2B összejöveteléről a nemzetközi esport és a versenyjáték-ipar számára, töltse le ezt az ingyenes példányt a jobb oldalon található űrlap kitöltésével asztali számítógépen és az alábbi űrlap mobileszközön, hogy külön jelentést kapjon mindenről tudnia kell az eseményről és a szórakoztatás jövőjével kapcsolatos betekintésről.

Az Esports BAR október 13. és 15. között zajlott Cannes-ban, az ikonikus Palais des Festivals helyszínén. Meglehetősen különleges élmény volt, hiszen a résztvevőknek majdnem két éve ez volt az első jelentős lehetőség a valós életben való interakcióra, miután a jelenlegi globális Covid-19 világjárvány arra kényszerítette az élő eseményeket, hogy globálisan leálljanak.

Az Esports BAR szervezői több száz résztvevőt üdvözöltek több mint 50 ország 215 vállalatától.

A jelenlévők között voltak esport szervezetek, ligák és csapatok; médiavállalatok; endemikus és nem endemikus fogyasztói márkák; és a videojáték-kiadók, akik új generációs utakat keresnek keresett szellemi tulajdonságaik kiaknázására. A megszervezett több mint 2000 üzleti találkozón pedig ritka alkalom volt találkozni pénzügyi befektetőkkel, köztük a skandináv szórakoztatóipari óriással, az MTG-vel, valamint a francia Trust Esport Ventures és az Egyesült Királyságbeli Hiro Capital kockázatitőke-finanszírozókkal.

Töltsd le ezt az ingyenes, exkluzív összefoglaló jelentést, amely részletes összefoglalót nyújt a vitaindító beszédekről, panelbeszélgetésekről, kandalló melletti chatekről és színpadi előadásokról, több mint 50 szakértő előadóval.

A beszélgetéseket Arnaud Verlhac, az Esports BAR igazgatója vezette be, és betekintést nyert a folyamatosan fejlődő esport piacba és annak megkérdőjelezhetetlen hatásába a globális szórakoztatóipar jövőjére.

Ez az ingyenesen letölthető jelentés az Esports BAR által a világ esport-döntéshozóival való kapcsolatteremtésre és oktatásra használt kulcsfontosságú pillérekre összpontosít, és a következőkre összpontosít:

  • Esport és a szórakoztatás jövője: Közönség
  • Az esemény két vitaindító beszédét is beleértve, ez a rész bemutatja, hogy az e-sport miért a közönség előtt álló üzlet; közösségei nélkül nincs üzlet

  • Esport és a szórakozás jövője: innováció
  • Digitálisan első helyen álló iparágként az esport és más versenyszerű játéktevékenységek szervesen generálnak adatokat, és olyan innovatív fejlesztéseket indítanak el, mint a tartalomautomatizálás és a metaverzum.

  • Esport és a szórakozás jövője: márkák
  • Az olyan márkák marketingesei, mint a luxusdivat-óriás, a Ralph Lauren és az ikonikus csokoládétábla, a KitKat a versenyjátékok legnagyobb befektetői közé tartoznak; elmagyarázzák, hogy az esport miként állít fel új mércét a keresett fiatal Millennium-, Z- és Generation Alpha-rajongók eléréséhez

  • Esport és a szórakozás jövője: Társadalom
  • Lehet, hogy az esport rendkívül versenyképes, de a mai tudatosság korszakában az egyes játékosok és csapatok fizikai és mentális jólétére való pozitív összpontosítás elengedhetetlen az üzleti sikerhez, az integritáshoz és a hosszú élettartamhoz.

  • Az Esports BAR Év Shakerje díja
  • Tudja meg, hogy a csodálatos Anna Rozwandowicz, a The Story Mob kommunikációs ügynökség alapítója miért kapta meg ezt a rendkívül rangos díjat.

    Töltse ki a jobb oldalon található űrlapot asztali számítógépen és az alábbi mobileszközön, hogy megkapja ezt az egyedülálló Esports BAR Cannes-t, és többet megtudjon a szórakozás jövőjéről.



    Forrás