Oldal kiválasztása

[ad_1]

Az Esports 2022. április 4. és 6. között központi szerepet játszott egy nagyon jövőképes MIPTV-n, a világ leghosszabb ideig működő nemzetközi TV-piacán. Ingyenes exkluzív összefoglaló jelentés a kapcsolódó konferencia üléseiről és beszélgetéseiről, az Esports BAR, a MIPTV testvére által üzemeltetett esemény, már letölthető. Az ikonikus Cannes-i Palais des Festivalsban zajló, éleslátású esport-dedikált beszélgetések sorozata a MIPTV-n az e-sport szórakoztató, játék- és versenyjáték-események gyors növekedését, valamint megalkuvás nélküli vonzerejét a fiatal Millenáris és Z generációs közönség számára vizsgálta. Ezen túlmenően az előadók egyetértettek abban, hogy az esport és a videojáték hidat jelenthet a hagyományos lineáris tévézés számára egy olyan jövő felé, amely a következő generációs Web3-as médiatechnológia fejlesztésére épül, beleértve a metaverzum, az NFT-k és a kriptovaluták. Ha meg szeretné tudni, hogyan történhet ez meg, olvassa el exkluzív, ingyenes összefoglalónkat úgy, hogy letölti a kiadványt a jobb oldalon található űrlapon keresztül asztali számítógépen és az alábbi űrlapon keresztül mobileszközön ↦ A jelentés a következő témákat tartalmazza: Az Esports hatása a következő generációs tartalomra Esports nézettség – Amit a TV-nek tudnia kell Az Esports web3 üzleti modellek korai átvétele Az Esports kapcsolata a márkákkal Esports – Miért van szükség a hagyományos médiának? A MIPTV-nek szentelt szekciók összefoglalása a metaverzumról és az NFT-ről? Esport és médiaszakértők beszélnek. A nagy horderejű szakértők elmondták, hogy az esport, a videojátékok, a TV-szórakoztatás és az olyan feltörekvő technológia, mint a metaverzum és az NFT-k, megérett és készen áll a képernyős szórakoztatás nézőinek új generációjának elkápráztatására. „A hagyományos futballszurkolók életkorukat tekintve az idősebbek felé hajlanak, de világszerte az esport-rajongók 75%-a 34 évesnél fiatalabb. Tehát, ha a tévécsatornák megfiatalításán gondolkodik, az esport valóban a megfelelő módja ennek” – mondta Michael Heina, a YouGov nemzetközi kutatási és adatelemző cég nemzetközi ágazati igazgatója. Az Introducing Gaming & Esports to TV című MIPTV panelen beszélt. Egy másik panelen, a Revamping and Reinventing the Viewership, Frank Sliwka, az Epulze nemzetközi esport platform COO igazgatója a következőket mondta: „10 golfrajongóból négy maga is golfjátékos. A futballban ez egy a 10-ből. A játékosok esetében ez a 10-ből 10. Tehát, amit itt tanulunk, az az, hogy az e-sportok és a játékrajongók nagyon elkötelezettek abban, amit csinálnak.” Ugyanebben a nézői szekcióban Claire Hungate, a Team Liquid esport szervezet elnök-vezérigazgatója és az Esports BAR tanácsadó csapat tagja elmagyarázta, miért alapvető fontosságú az esport-rajongók pszichéjének megértése, ha nézőként szeretné őket látni. „Nem csak ez az amorf emberfolt létezik, akik esportot néznek; ezek külön közönség – magyarázta. Céljuk, hogy közösségként vagy törzsként működjenek, akik kedvenc e-sport játékaiknak vagy csapataiknak szentelték magukat. „A csapatok célja a törzsi rajongás megteremtése. Azt szeretné, ha valakinek van egy tetoválása a fején a „Team Liquid” felirattal, vagy akár azt szeretné, ha a Twitter hírfolyamában a „Team Liquid rajongó vagyok”. Ezt a fajta törzsi rajongást nagyon-nagyon nehéz magához vonzani, és mindannyian ezt igyekszünk megszerezni.” Patxi Barrios, a Champion Games spanyol videojáték-stúdió vezérigazgatója/társalapítója, ahol a Web3 megjelenik, emlékeztette a küldötteket, hogy az esport és a versenyjáték-vállalkozások innovatívak, ami lehetővé teszi számukra, hogy megértsék, mit akarnak a márkák. Az Immersive Entertainment: Will Esports & Gaming Be the Guide Through Metaverses című szekcióban a következőket mondta: „A játék segít megérteni a metaverzumot, mert új közönségeket és új tartalmakat hoz létre. Ezt várták a márkák a digitális ökoszisztémák korábbi verzióiban. A metaverzumok megzavarják azt az elképzelést, hogy a márkák hogyan juthatnak nagyobb nyilvánosság elé a digitális ökoszisztémában.” Alban Dechelotte, a G2 esport szervezet vezérigazgatója volt az, aki feltárta, hogyan találhatják meg magukat az alkotók és a tartalomtulajdonosok az esport- és TV-területeken a jövőbeni projektekben. „Amikor itt, a MIPTV-n végignézem a szakkiállítást, csodálom a kreativitás szintjét az új formátumok, az új ötletek, az átvétel és a valami friss létrehozása terén. Szeretném, ha a tévé és a média kreatív elméi érkeznének az esporthoz, és ezt elhoznák nekünk.” És David Kleeman, a Dubit globális trendekért felelős alelnöke, egy gyerekekre összpontosító nemzetközi játékstúdió és a Metaverse Gaming League nevű virtuális-e-sport liga megalkotója azt mondta, hogy a teljes metaverzum alapjai már megvannak. az esport és a TV is csatlakozzon. „Az a tény, hogy még nincs itt, azt jelenti, hogy elkezdhetjük elképzelni azt a metaverzumot, amit szeretnénk, nem pedig azt, amit más cégek adnak nekünk.” Ha többet szeretne megtudni arról, hogyan forradalmasítja az esport és a versenyszerű játék-szórakoztatás a hagyományos média fejlődését a mai technológia-vezérelt médiauniverzumban, töltse le az Esports BAR által vezérelt Sessions ingyenes példányát a MIPTV 2022-n – A Wrap-up Report by 2022. töltse ki a jobb oldalon található űrlapot számítógépén és az alábbi mobileszközön. Az Esports BAR hamarosan visszatér; Figyeld ezt a helyet.

[ad_2]