Oldal kiválasztása

[ad_1]

Készüljön fel, hogy belemerüljön a jövőbe, amely 2022 a nemzetközi esport üzletágban.

A Newzoo kutatócsoport szerint tavaly a globális versenyjáték-szektor 14,5%-kal nőtt, és valamivel több mint 1 milliárd dollárt termelt.

Annak ellenére, hogy jelentős mértékben támaszkodott az élő versenyjátékos versenyekre, az esport sikeresen áthelyezett több élő eseményt online 2021-ben, amikor a Covid-19 világjárvány más élőszórakoztató vállalkozást is károsított. A Newzoo további adatai azt mutatják, hogy az e-sport bevételek idén csaknem megduplázódhatnak, elérve az 1,8 milliárd dollárt. Bár a járvány hatással lehet a 2022-es tényleges adatokra, az a tény, hogy az esport továbbra is virágzik.

Bevétele csekély ahhoz a 175,8 milliárd USD-s videojáték-iparhoz képest, amelyre szellemi tulajdona (IP) támaszkodik. De ez azt mutatja, hogy óriási a növekedési lehetőség.

Ezen túlmenően a digitális első helyen álló infrastruktúra, valamint a Z generáció és a Millenáris fogyasztók iránti hatalmas vonzerő azt jelenti, hogy folyamatosan fejlődik. A jövő generációinak és a médiával való interakciójára gyakorolt ​​befolyása pedig folyamatosan forradalmasítja.

Az Esports BAR 2022-es előrejelzései olyan kulcsfontosságú trendekkel foglalkoznak, amelyek megerősítik, hogy az evolúciót és a forradalmat számos tényező befolyásolja, a metaverzumtól a mainstream szórakoztatásig.

Játékos felvételek a metaverzum univerzumhoz

A metaverzum tavaly tört be az esport szektor tudatába, amikor a Dubit, a videojáték-stúdió 8 millió USD befektetési alapokat nyert a Metaverse Gaming League (MGL) elindítására.

A Dubit MGL-jében az esport játékosok és csapatok avatárjaik formájában versenyeznek a metaverzumnak nevezett számítógéppel szimulált virtuális univerzumban. Ez a 3D technológia, a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia és a rendkívül nagy sebességű internetkapcsolat kombinációjával jött létre. Lehetővé teszi a játékosok számára, hogy valós időben és skálázhatóan, megszakítás nélkül kommunikáljanak, szocializálódjanak és elmerüljenek, ahogyan azt a valós fizikai életben tennék.

© Dubit

Az MGL versenyek platformját a Roblox, az online játékszolgáltatás biztosítja, amely lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy játékokat hozzanak létre és játszhassanak más előfizetőkkel, és napi 48,2 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet. Az MGL üzleti partnerei, mint például a szponzorok és a médiacsoportok, szintén képesek lesznek kampányokat és tartalmakat aktiválni ebben a feltörekvő, számítógéppel generált világban.

Bár a metaverzum még embrionális állapotban van, állítólag 800 milliárd és 8 billió dollár közötti piacot jelenthet. A fejlődéshez a metaverzumnak megbízhatónak és biztonságosnak kell lennie az üzleti élethez, és ezt a blokklánc technológia alkalmazása fogja megoldani.

A Blockchain decentralizált formátuma lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy ellenőrizzék a digitális kreatív alkotások egyediségét és hitelességét, változatlanul kriptovalutákkal (digitális pénzzel) fizetett NFT-k (nem helyettesíthető tokenek) formájában. A játékokban az NFT-ket fel lehet használni az esport rajongók vagy játékosok jutalmazására vagy befektetésként.

És Dubit lépése nem egyszeri. Nagy horderejű esport szervezetek, köztük a dán Astralis; Egyesült Királyságbeli székhelyű Fnatic; TSM, Faze Clan és Andbox az Egyesült Államokban; OG Esports európai csoport; és a Square Enix Holdings, a japán videojáték-szórakoztató konszern felkarolja a metaverzum és minden kriptográfiai dolgot.

Úgy tűnik, hogy az esport csatlakozik az internet feltörekvő Web3 korszakát megalapozó decentralizált jövőképhez (összehasonlítva a mai Web 2.0-s korszakkal, amelyet a központosított Big Tech cégek uralnak; és a Web 1.0-hoz, az első generációs dot-com webhelyekhez).

Nyertes esport-fogadási szerencsejáték

A 2022-es év jónak tűnik az esportfogadások szempontjából, amint azt az Esports Entertainment Group (EEG), a NASDAQ-listán jegyzett nemzetközi esportfogadási konglomerátum legutóbbi vállalati eredményei is mutatják.

Az EEG készen áll arra, hogy teljesítse ígéretét, hogy a legvonzóbb esport-fogadási élményt kínálja mind a játékosok, mind a hagyományos sportfogadók számára, ahogy az egy Esports BAR Blog interjúban is szerepel.

A 2022-es pénzügyi év első negyedévének bevétele elérte a 16,4 millió USD-t, ami óriási 7000%-os növekedés a 2021 azonos időszakában jelentett 222 392 USD-hoz képest.

A vállalat jelenleg 100 millió USD bevételt tervez a 2022-es pénzügyi évben.

Ne feledje, hogy becsült kapitalizációs értéke mindössze 50 millió USD volt, amikor 2020 áprilisában megkezdte a részvények nyilvános kereskedését, amint arról az Esports BAR Blog is beszámol.

A teljes esportfogadási piac, amely 2027-re potenciálisan 205 milliárd USD-t érhet el, 2022-ben szerencsés lesz.

Újabb amerikai államok és országok, amelyek korábban betiltották a hagyományos sportfogadásokat és az esport fogadásokat is, megnyitják a szektort. Újabb esport-fogadási vállalkozások, például az Egyesült Királyságban bejegyzett Luckbox és Rivalry jelentek meg a tőzsdén. A befektetések folytatódnak, miközben a londoni tőzsdén jegyzett hagyományos sportszerencsejáték-óriás, az Entain plc megvásárolja a vezető amerikai sportfogadási csoportot, az Unikrn-t.

© Entain

A mobil esport felfelé halad

Az Esports BAR a közelmúltban megjelent exkluzív fehér könyvében, a Mobile-First Esports: Ázsiától a világ többi részéig megalapozta a nemzetközi mobil esport gyors növekedését.

Idén várhatóan felerősödik ez a hajtás. A videojáték-kiadó óriás, a Take-Two Interactive Software, a professzionális sportliga NBA 2K League társtulajdonosa beleegyezett, hogy 12,7 milliárd dollárt fizet a Zyngaért, a NASDAQ-listán szereplő úttörő mobiljáték-készítőért. Ez a mai napig az egyik legnagyobb játékfelvásárlás.

A GSMA, a globális távközlési kereskedelmi testület szerint a tervek szerint a játékosok hozzáférése 5G-kompatibilis okostelefonokhoz, ami azt jelenti, hogy az internet sebessége akár tízszer gyorsabb, mint a mai csúcskategóriás 4G-eszközöké. Olyan fejlesztés, amely felülvizsgálhatja a versenyző játékosok pozitív tapasztalatait.

Nem csoda, hogy egyes elemzők azt jósolják, hogy 2022-ben a mobil e-sportok több mint kétszeresére növelhetik az összes esportból várt bevételt.

Tehetségesebb lányok a játékban

A női e-sportolók kis száma, különösen professzionális szinten, továbbra is botrány az egyik leginkluzívabb szórakoztató szektorban. De vannak erőfeszítések ennek a foltnak a kijavítására a…

[ad_2]