[ad_1]
Az Esports ellenálló képességnek bizonyult a járvány idején. Annyira tudott virágozni, hogy még a szórakoztatóipar más területeit is segítette. Bár a covid korlátozások enyhülnek, az esport versenyek szervezői 2022-ben is nagymértékben támaszkodnak a virtuális versenyekre.
Az új év lehetőséget kínál az esport csapatok és streaming platformok számára a boldogulásra. A profi játékosok és influencerek most minden eddiginél jobban fordulnak az élő közvetítéshez, hogy elérjék a globális közönséget.
Az 5G internet sebességének bővülése segíteni fogja a kiadókat és a márkákat, hogy telefonjukon elérjék a játékosokat. Az Esports BAR legutóbbi exkluzív fehér könyvében, a Mobile-First Esports: Ázsiától a világ többi részéig az Esports BAR szerint az 5G növelheti a versenyben lévő játékosok pozitív élményét.
Növekedés online, biztonságosan elkülönítve
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) arra figyelmeztet, hogy a járvány „könnyen elhúzódhat egészen 2022-ig”. Mindannyian hozzászoktunk az „új normálishoz”, de vágyunk az együttlétre esport-rajongótársainkkal.
A járvány idején ezüst bélés jelent meg. Az Esports iparág elképesztő alkalmazkodási és innovációs képességről tett tanúbizonyságot. A stadionok üresek maradtak, a játékosok pedig otthon ragadtak, így a márkák és a kiadók a távoli produkciós megoldások felé fordultak. Az esportszervezőknek fokozniuk kellett a tempót.
A BoomTV már jól ismert volt az online versenyeken, amikor kitört a világjárvány, de a cég produkciós szolgáltatásai iránti kereslet 2021-ben az egekbe szökött.
„A tavalyi év elképesztő márkapartnerségi lehetőségeket hozott az esport versenyplatformunk számára” – mondta Victor Suski, a BoomTV Esports alelnöke az Esports BAR-nak. „2021-ben több mint 90 prémium, pénzben kifejezett esport eseményt hoztunk létre az előző évi 30-hoz képest, és közösségi rendezvényeink 308%-kal nőttek. A személyes események apránként kezdenek visszatérni, de nyilvánvaló, hogy a márkák a továbbiakban nem támaszkodnak rájuk teljesen – nem akkor, amikor az online versenyek ilyen pozitív eredményeket hoznak.”
Suski és csapata azon kapta magát, hogy decemberben a három legnézettebb Warzone eseményt vezették: a Code Red Mountain Dew Showdownt, az UFC Warzone Invitationalt és a 100 000 dolláros Pacific Pursuit eseményt a FaZe-vel.
Az olyan hagyományos sportágak, mint a futball és a futball, új közönséget találtak a versenyszerű játékokban. Az ukrajnai székhelyű ESportsBattle esport versenyplatform nézettsége 29%-kal nőtt 2021 szeptembere és októbere között.
A játékosok nem vettek részt egy élő eseményen, de boldogan figyeltek a világ minden tájáról érkező eseményekre. A Twitch nézettsége 45%-kal nőtt 2021-ben. A Newzoo előrejelzése szerint a sportrajongók – akik legalább havonta egyszer néznek e-sport tartalmat – 2024-re világszerte elérhetik a 285,7 milliót.
Találkozás a metaverzumban
A videojátékok egy metaverzum felé haladnak. A jelenet még mindig egy kicsit szétesett, de az esport az előfutár. A Dubit’s Metaverse Gaming League azt tervezi, hogy valós idejű versenyeket rendez. A 3D technológia, a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia és az ultra-nagy sebességű internetkapcsolat kombinációját fogja használni.
A Roblox biztosítja az MGL platformját. Az online játékszolgáltatás segítségével az előfizetők játékokat hozhatnak létre és játszhatnak másokkal. A Roblox napi 48,2 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet.
Az Esports BAR Cannes április 4-6-án visszatér Franciaországba! Csatlakozz hozzánk személyesen és regisztrálj ITT.
Az Esports óvatosan optimista visszatérése az élő eseményekhez
Nem vagyunk jósok, de a trendek alapján elég jó képet kapunk arról, hogy a világjárvány milyen hatással lesz az esportra 2022-ben. A legnagyobb esportversenyek némelyike ebben az évben személyes eseményeket próbál majd lebonyolítani.
Az IEM Katowice 2019 óta idén először nyitotta meg kapuit a rajongók előtt. Azonban több játékosnál is pozitív lett a koronavírus-teszt. Ez arra kényszeríti a csapatokat, hogy megkeverjék a névsorokat és elszigeteljék őket.
A 2022-es LCK Spring Split összes mérkőzését eddig offline, a liga szöuli helyszínén játszották. A DRX és a Hanwha Life Esports játékosainak Covid-tesztje pozitív lett, így ezek a tervek változhatnak.
A versenyszervezők nem adják fel. Az Evolution Championship Series (Evo) azt tervezi, hogy idén visszatér egy személyes eseményre Las Vegasban. A verekedős játéksorozatot 2021-ben törölték.
Májusban az ESL One Stockholm Dota 2 Major visszatér élő formátumba. Ez lesz az első Dota 2 Major élő közönséggel több mint két éve. Az ESL Impact hibrid megközelítést alkalmaz a kizárólag nőkből álló CS:GO csapatai számára.
Két bajnoki szezonja lesz élő döntőkkel, önálló eseménnyel és online pénzes kupákkal a kizárólag női csapatok számára. Az ESL Impact kombinált nyereményalapja 500 000 dollár lesz.
Természetesen alig várjuk, hogy személyesen lássunk mindenkit. Az Esports BAR 10. kiadása idén áprilisban ismét Cannes-ban köszönti Önt! Készüljön fel egy 3 napos hálózatépítési programra, konferenciákra és különleges eseményekre, amelyek egy helyen gyűjtik össze a teljes esport közösséget.